Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Кратки художествени форми, изваяни от немерена реч АВТОБИОГРАФИЯ Роден съм на 4 април 1961 г. в Сливен, след което живях в Силистра. Завърших МЕИ - София. От студентските си години публикувам разкази, проза, фейлетони, сатири. През последните двайсетина години живея в Пловдив. Първоначално бях инженер, след това журналист във в. “Провинция”, “Свобода”, “Марица” и PR на община Пловдив, а сега работя към Пловдивския общински съвет. Публикувам редовно свои литературни творби в местната преса и в различни електронни издания. Мои разкази са превеждани и публикувани в американски списания и антологии. През 2005 г. излезе от печат дебютният ми сборник “Разкази за двама”, която беше една от трите книги, номинирани за наградата "Пловдив" следващата година. Втората ми книга "Изпит по летене" (изд. "Летера") излезе през 2009 г., след като спечели проект за подпомагане на книги от пловдивски автори. През май месец тази година "Изпит по летене" спечели и самата награда "Пловдив" за художествена литература. Горе-долу по същото време един от разказите ми, "Стареца", беше включен в сборник с тестови задачи за подготовка на седмокласници за външно оценяване и за приемен изпит по български език и литература. "Стареца" се нареди заедно с творбите на Иван Вазов, Елин Пелин, Йордан Йовков, Константин Константинов и Георги Господинов.
Автор: stefanbonev Категория: Изкуство
Прочетен: 153534 Постинги: 31 Коментари: 121
Постинги в блога
2 3  >  >>
Написах "НЕДОИЗРЕЧЕНО" като един експеримент. Идеята беше всеки сам да си попълни празните полета между думите и препинателните знаци, според собствените си виждания, чувства и преживявания. Мариела Русева от Варна първа се отзова на пок...
Категория: Изкуство
Прочетен: 19945 Коментари: 48 Гласове: 13
Последна промяна: 30.09.2012 22:17
Тихите звуци на пианото се носеха из празния бар като свеж морски бриз. Лекият джаз се сипеше по масите, обливаше излъсканите чаши, висящи над бара, и накрая се скриваше да поотдъхне на кожените канапета в сянката на сепарета. А после от...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2698 Коментари: 3 Гласове: 6
Последна промяна: 09.09.2011 18:43
 Тази история е за една съвсем обикновена пощенска кутия. Е, не чак толкова обикновена. Иначе защо да ви занимавам точно с нея, а не с някоя друга. 
      Става дума за пощенска кутия, чрез която се изпращат писма. Тя е от ония, големит...
Категория: Изкуство
Прочетен: 3886 Коментари: 4 Гласове: 7
      StefanBonev.eu - това е новият ми сайт. Това е моят официален сайт, както е прието да се казва. И означава следното: отсега нататък първо на това място ще можете да намирате най-новите ми разкази, най-пресните новини, свързани с тв...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове: 5
Последна промяна: 12.11.2010 16:36
 Гъстотата  на мъглата не ми пречеше да виждам  ясно онова, което се открояваше от височината, на която бях застанал. Само трябваше да присвия, както си знам, късогледите си очи. Контурите на селцето в  подножието някак си успяваха да пр...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2513 Коментари: 3 Гласове: 5
Последна промяна: 23.10.2010 17:31
       Както ви писах преди няколко часа, днес в 19.00 часа (28 септември 2010 г.), по Нова българска телевизия беше излъчено предварително записаното издание на рубриката "Лицата на България", в което главно действащо лице беше моя мило...
Категория: Изкуство
Прочетен: 4923 Коментари: 9 Гласове: 14
Последна промяна: 28.09.2010 21:22
Предаването е "Лицата на България" и е по Нова българска телевизия. Започва от 19.00 часа . На запис е и ще продължи около 15 минути. Бях малко хремав, тъй че дано да съм се представил добре. Вие ще ми кажете после какво мислите. Ако го ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2003 Коментари: 2 Гласове: 4
 Беше най-обикновена ябълка. От ония ситните и киселите – мисля, че петровки им казваха. Стоеше си най-необезпокоявано в панера на работната маса заедно с два зеленикави лимона, три лъскави портокала и няколко дребни мандарини, кои...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2704 Коментари: 3 Гласове: 6
Последна промяна: 22.09.2010 15:45
19.09.2010 19:28 - БОБЧО
До тогава никога не бях имал куче. И след това също. Но тогава… Случи се през една гореща августовска събота. Бях се запилял из Родопите да търся хлад, тишина и малко самота. Докато вървях по стръмния път от църквата “Успени...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1961 Коментари: 2 Гласове: 4
 Обилната пот ме обливаше отвсякъде. Чувствах слабост, а коленете ми трепереха от немощ. Пред очите ми играеха тъмни кръгове и предметите започнаха да ми се струват прозрачни. Усещах, че всеки момент мога да се срина на пода, или каквото...
Категория: Изкуство
Прочетен: 3265 Коментари: 4 Гласове: 3
                                                                                                           В памет на човека Джимито,
чието истинско име беше Приятел
Това не е точно разказ. Или поне не е точно този разказ, който бих ис...
Категория: Изкуство
Прочетен: 2468 Коментари: 4 Гласове: 3
 
Животът е най-интересната и най-четената книга - казваше понякога Стареца. - Ама вие да не мислите, че някой ми плаща, за да ви говоря. Тези неща може да ви ги каже всеки.
После ставаше, отърсваше палтото си от падналата от лулата пе...
Категория: Изкуство
Прочетен: 36540 Коментари: 7 Гласове: 4
2 3  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: stefanbonev
Категория: Изкуство
Прочетен: 153534
Постинги: 31
Коментари: 121
Гласове: 275
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031