Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 22:56 - ПО СВОЙ ОБРАЗ И ПОДОБИЕ...
Автор: stefanbonev Категория: Изкуство   
Прочетен: 996 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 07.07.2008 06:35


        Смятам да се оттегля на място, където няма телевизия, вестници и клаксони. Където денят не започва с автоаларма и не завършва с песента на ъглошлайфа. На това място няма да има нищо от този извратен свят. Ще създам нов свят. Ще създам мъж и жена. Те ще народят поколения, които ще живеят в новия свят, ще вярват в мен и ще ми се кланят.

* * *
        Ето, вече съм на новото място - тихо и спокойно. Има само безкрайни сияйни пространства – чисти и празни като ново платно на статива на художник. Трябва само да разбъркам боите и да започна: планини, гори, реки, облаци...  После - всяко дърво, цвете, тревичка, мушичка и мравка, слон и жираф...
        Накрая - ябълковото дърво и змията. И тогава ще си дам два дни почивка, през които ще спя и ще сънувам стария свят. После ще загреба кал от земята, ще извая първите хора и ще им дам от душата си. Но няма да гледат плодовете и да преглъщат. Ще им позволя да берат ябълки от дървото на познанието, защото то ще е такова, каквото аз го създам.
        И няма да ги гоня от рая. Един ден те сами ще избягат. После човеците ще ми липсват, но няма да го призная, нали съм горд. И аз ще им липсвам, но и те няма да го признаят - и те ще са горди. И ще се оправдават, че съм ги изгонил заради ябълката.
        И като избягат, всеки от тях ще си създаде нов свят, със свои човеци, изваяни в собственото му въображение. Световете ще стават все повече и повече. Безкрайни са времето и пространството.
        И всеки бог ще смята, че неговият свят е съвършения, но хората Му ще мислят обратното. Само че Създателят няма как да знае това, тъй като отдавна вече няма да слуша молитвите им.
        И всеки бог ще смята, че неговият свят е различен. Но няма да е прав. Световете ще са досущ еднакви.
        Паралелни и еднакви светове, създадени от клонирани богове!
        Свещена ДНК!
        Нима?
        Амин!

 



Тагове:   образ,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Гордостта ще ни погуби
30.08.2010 09:34
Обичам финия ти сарказъм, който обръща световете и изважда наяве първопричините за собственото ни нещастие. Поздрави, приятелю.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stefanbonev
Категория: Изкуство
Прочетен: 154151
Постинги: 31
Коментари: 121
Гласове: 275
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930